TATUNG!!

Igår blev vi utbjudna på middag på Tatung av mina snälla svärföräldrar!!:) Grymt gott var det!! Jag åt västerbottenostgratinerad fläskfile med potatisgratäng! Mumsfillibabba!!!


Hade tyvär glömt kameran hemma, men jag tog en bild med mobilen!
(Syns kanske inte så bra:)

Efter vi ätit och druckit lite öl/vin så tog vi taxi till bergsbyn! Där drack
vi kaffe, drack lite mera öl och vin och pratade!! Mycket trevlig kväll var
det!!


vin på kylning!! Riktigt läcker vinkylare:)


Idag har jag tagit det lugnt, suttit ute i solen och läst, slumrade till en stund
när Melvin sov:) Simon har lekt med Viktor hela dagen!! Sen har jag ju
självklart städat och tvättat som alltid när jag är ledig:/

Nu ikväll har jag varit ute på en löpartur!! Superhärligt var det!! Kändes så
lätt!! Trodde jag inte det skulle göra med tanke på att jag drack en del vin
och öl igår:) Nu blir det att duscha, sen lägga mig i soffan och ladda för
jobbarveckan:/ shit alltså va helgerna går fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0