VITBERGSBACKEN!!

Idag har jag och Melvin varit och åkt slalom i vitbergsbacken!!:) (Lilla Simon var hos Jimmy en stund och stora Simon jobbar)

Det gick jättebra för Melvin, han börjar vara riktigt duktig på att svänga!! Men helst av allt vill han kunna hoppa, så det är lite dumt nu när han kan svänga för då åker han mot hoppen hela tiden!!! Och det är inga små hopp!!:)


Här bröt han ihop lite för att...


.. han inte fick hoppa i det här hoppet!!:)

Jag försöker förklara för han:

Jag: Melvin du är för liten än för att hoppa i dom stora hoppen!
Melvin: Jag är inte liten, jag är stooor!!
Jag: Nej, du är bara två år!
Melvin: Nej, jag är 6år!


Fika/godispaus!!:)


Melvin väldigt nöjd, högst upp på vitbergsbacken:)

Ikväll ska jag och stor-Simon bli utbjudna på middag!!:) NICE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0