PRICKIG KORV!!:)

Här är min lilla prickig korv!!
Här ser han ganska olycklig ut:( Men han är inte den som klagar!!! Man
ser hur svårt han har att sova för att det kliar så mycket, men han klagar
inte!! Sötnosen!!:)
Han har till och med en prick på tungan:/ Men jag tror det börjar ge sig
nu!!:) Han har då sovit mycket bättre i natt en vad han gjorde natten före:)
Idag har jag varit hos frissan och klippt mig, blekt utväxten, satt i toning och
färgat ögonfransarna:) LYX!!:)
Ikväll bjöd vi hem mina föräldrar och Simon´s föräldrar på middag!!:)
Vi bjöd på grillat kött, inbakad potatis med vb-ost, sallad och sås!!:)
Sen spelade vi "med andra ord" Alltid lika kul spel!!:)
Mycket trevlig kväll!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0