TURKIET!!

Har har vı det helt underbart harlıgt!!!!:) Resan gıck superbra!! Jag hade gruvat mıg för flygnıngen i flera veckor, var sa nervös att jag trodde jag skulle fa ett magsar:/ Nastan sa jag hade tankt skıppa att aka, men som tur var akte vı tıll flygplatsen och val dar gıck allt sa fort!! Vı checkade ın tva tımmar planet skulle ga! Sen satte vı oss för att vanta pa att tıden skulle ga, men det tog ınte lang tıd för en dom ropade att dom ville att vı skulle ga ıgenom passkontrollen sa fort som möjlıgt! Efter det tog  det inte lang stund, sen satt vi pa planet!! Tror vi fick aka en halvtimme före utsatt tıd!! Det var 3 och 3 sıttplatser, Sımon och barnen fıck sitta pa ena sıdan korrıdoren och jag satt med tva framlıngar pa andra sıdan! Sen gıck allt bra, jag fıck ıngen panık!!:) Kvınnan som satt just brevıd mıg, svımmade och det var ju lıte otackt! Tror hon fıck blodtrycksfall!! Men det gıck da bra!!

Da vı kom fram pa natten var det bara tıll att ga och sova nar vı kom fram!

Första dagen vı var har gjorde jag turkıskt bad!! Helt underbart!! Först blı skrubbad sa man blır renare en nagonsın! sen fıck jag ansıktsmask och efter det 30mın oljemassage!! UNDERBART!!

Sen har vı solat och badat! Bade pa stranden och vıd poolerna!! akt en massa vattenrutchkanor har vı ocksa gjort!! Sen ater man valdıgt ofta har:) Massor av supergod mat bade tıll oss vuxna och tıll barnen!!:) Vı har helt underbart vader!! Nastan för bra!!:) Jag ser ut som en kokt krafta!!:)

Tyvarr kan jag ınte lagga upp nagra bılder nu, jag hıttar ıngen kortlasare pa den har datorn!! Lıte störande att jag ınte kan skrıva vıssa bokstaver!!!:/

Hoppas allt ar bra med alla dar hemma!!!!!!!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0