BUS ELLER GODIS!?

Hej! Det var inte igår!! Jag är usel på att blogga nu!!:) Har haft fullt upp på jobbet nu! Inte konstigt kanske med tanke på att det varit halloween!:)
 
Busungarna!!:) Viktor, William, Nathalie, Simon och Melvin!!:)
 
Pling, plong!! BUS ELLER GODIS!!!
 

 
FÖRRA HELGEN!!:
Blev vi bjudna på go-mat av brorsan och Therese!! Jolly-mackor (tror jag det heter) Supergott!!:)
 
Sen spelade vi Party Alias!! Riktigt skoj!!:)
 
Sen var vi på JB-festival!!
 
I kön för spöktunneln!!:) SPÄNNANDE:)
 
Teknikrum! En radiostyrd robot!:)
 
Melvin på väg upp på hästen i hoppborgen!!:)
 
Grabbarna fastnade i spelrummet!!:)
 
Mina underbara grabbar!!:<3<3<3 <3 (inte riktigt stylade för fotografering, håret står kors och tvärs, men vad gör väl det!!:) Simon ser lite trött ut och jag tyckte som han var trött när vi var där borta! När vi kom hem visade det sig att han hade fått feber:/

 
I HELGEN:
 

Har jag varit hos frissan, klippt och färgat!!:)
 
Börjar vara lite less på min frisyr, så jag bad hon prova något annat! Hon klippte mig som vanligt men stylade lite annars, med lockar! Funderar på att spara ut håret, men jag vet inte om jag ids! Ganska skönt med kort!!:)
 
Igår kväll hade vi bjudit hem mina föräldrar och Simon´s föräldrar! Vi åt fondey, vb-ost potatis, sallad och sås! Riktigt smaskigt om jag får säga det själv!:) Sen drack vi lite vin, spelade spel och pratade! Mycket trevligt!!:)
 
 
Party Alias!! (Mitt nya favvospel:)
 
Just ja, igår på dagen röjde vi ordentligt på barnens rum!! Kan säga att det verkligen behövdes!! Tack mamma för hjälpen!!:) Blev jättebra!!!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker du blev superfin i håret!:)

2012-11-05 @ 19:17:47
Postat av: a

Och supergod mat hade ni lagat,nu vet jag vem som får göra såsen då vi ska äta:)

2012-11-05 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0