EN UNDERBAR HELG I STOCKHOLM!!:)

Ja! Det har varit en grym helg på många sätt! Grymt trevligt sällskap, Grymt rolig shopping, Grymt skojig utekväll!, Grymt god mat och en grym baksmälla:/
 
Vi startade våran semester med att åka från skellefteå klockan 7 på morgonen i fredags med bil till Umeå! Sen blev det flyg därifrån till Stockholm! Flygningen gick superbra! Lite nervöst var det, men det gick riktigt bra!!:) När vi kom fram till stockholm började vi shoppa på en gång! Shoppade hela dagen förutom en kort paus för lunch och lite senare fika:)
 
ZARA:)
 
Taco-lunch!!:)
 
Nöjda och glada shoppare!!:)
 
När vi kände oss nöjda (eller affärerna skulle stänga) så gick vi till bolaget och handlade lite vin att ta med till vårat "vandrarhem" som vi skulle bo på, som visade sig vara värsta lyxhotellrummet:)
 
På vårat rum drack vi vin, pratade, skrattade och gjorde oss i ordning för kvällen!!:)
 
annan del av rummet:) Verkligen superfint! Tror vi alla hade förväntat oss ett ganska skabbigt rum, med typ trävåningssängar! Och dusch och toa ute i en korridor, med tanke på vad vi betalade!!:)
 
När vi var klara gick vi ner till Allstar som låg just under hotellet!:)
 
Där käkade vi middag! Hamburgare!!:) Och drack mera vin!!:)
 
När vi var mätta och belåtna gick vi vidare till Golden Hits!!
 
Jag och Jolla har den rätta partystämningen!! Det hade Bettan och Sofia också!! Dock inte på bild!!:)
 
Det var karaoke! Som tur är gick vi inte upp och sjöng!! Phuu:) Alla som var uppe och sjöng var superduktiga!!:)
Sen var det flera olika dansgolv, som vi testade:) 
 
Dagen efter kände jag att det kanske blivit några glas med vin för mycket, då jag mådde riktigt illa:/ Men vi gick i varje fall in till stan! Där startade vi med en riktig bakislunch på pizza hut!
 
Pizza!!:) Där mötte vi upp Vickan också:)
 
När vi hade gått ett tag och kollat runt i lite affärer så kände både jag och Jolla att vi var lite för slitna, så vi gick och satte oss och pratade istället tillsammans med Vickan! Sen gick vi allihop och fikade!:)
 
Waynes coffee:)
 
Efter fiket traskade vi tillbaka till hotellet och tog det lugnt en stund, innan det var dax att byta om till kvällsoutfiten:) Lördagskvällen blev betydligt lugnare än fredagskvällen:) Ingen alkohol över huvudtaget!!:) Vi gick och åt på Jensen's Bøfhus tror jag det hette!?! Det var i allafall en typ ekologisk ko restaurang!:)
 
 
Min mat!! Det skulle ha varit riktigt gott, om det inte hade varit för att min köttbit var rå när jag skar i den! Och då menar jag inte lite röd utan rååå!! Och då hade jag varit tydlig med att jag ville ha den välstekt!:/ Jag åt upp lite runt sidorna! Sen när dom kom och frågade hur det smakade, så sa jag att jag inte tyckte min var välstekt och det höll dom absolut med om, så då för att kompensera det så bjöd dom oss alla på gratis efterrätt och kaffe:)
 
I morse blev det bara att stiga upp och göra sig klar för hemfärd!!
 
Tusen tack Bettan, Sofia och Jolla för en sjukt rolig och oförglömlig helg!! Måste göras om!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå ni ser ju verkligen ut att ha haft en toppenhelg! så jäkla kung! =)

2012-11-18 @ 22:55:33
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0