MÅLAR!!

Idag startade jag dagen med att följa Therese upp till Rusta, hon skulle bara handla lite målarfärg!! Ja, men då kan vi ju ta min bil tyckte jag! Vilket vi gjorde! När vi kom dit upptäckte vi att golvet som Therese och brorsan ville ha i deras lägenhet hade kommit in!! (Har varit slut!) Så då köpte hon det + två sängbord+ målarfärg!! Själv köpte jag en mixer, målarfärg, penslar och roller! Lite problem blev det dock när vi skulle få in allt i min lilla bil! Men efter lite pusslande så gick det!!:)
 
 
Vi fick ju sitta som packade sillar, men det gick!!:)
 
När jag kom hem så började jag städa lite, sen har jag målat, målat och målat!! Är VÄLDIGT less på måla just nu!! Tyckte det har gått så fort och bra när vi har varit i Therese och brorsans lägenhet så jag tänkte, det här tar ju inte lång stund att måla!! Det är gymmet jag ska måla om!! Har varit så mörkt och trist där inne och jag har tappat lite motivation till att träna senaste tiden, så då tänkte jag om jag gör det ljust och trevligt kommer jag säkert att vilja vara där mer!!:) För det första så är Therese räsersnabb på att måla, sen var vi flera stycken som målade där! Så det kan ju vara därför det gick så fort där!! Jag är inte snabb på måla och jag är själv + att jag skulle ha koll på barnen samtidigt! Då Simon jobbar helg! Så det kan ju vara därför det tar sån förbaskat lååång tid!!:( (Nu andra varvet har Simon hjälpt till en del och då gick det ju lite fortare!!:)
 
Sen lyckades jag göra om samma misstag som jag gjort en gång tidigare! Trampat på en list spik när jag kliver ner från en pall!! AJ AJ AJ!! Fattar inte att jag inte lärde mig efter första gången!!:(
 
Före vinrött!!
 
Efter kommer det att bli vitt!! På bilden här hade jag bara målat ett varv! Nu har jag målat två, men kommer att behövas minst ett varv till!!:( Vill vara klar NU!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0