SNÖ!!!

Tycker inte om att ligga efter vägarna den årstiden!! Man vet inte riktigt om det är halkigt eller bara blött!! Sen vet man inte om bilarna man möter har bytt till vinterdäck!!  Gruvade mig lite för att köra inlandet idag, men det gick bra! Jag kom hem oskadd!!:) Jag körde väldigt försiktigt då det var isiga och slaskiga vägar!!:/
 
Isvägar och dimma!!:/
 
På vägen mellan Jörn och Boliden började det snöa dom största lapphandskar jag sätt tror jag!!:) Gick inte så bra att ta kort på dom!!:/
 
På en butik som jag besökte idag, hade dom visst haft en gissningstävling: Gissa åldern på mig!!:/ När en av killarna som jobbar där frågar hur gammal jag är, och berättar om deras tävling, säger jag direkt att jag inte vill veta vad dom gissat på för ålder!! Sen säger jag att jag är 30år! Han jag pratade med såg lite besviken ut och sa, jaha då är du ju i min ålder! ( vet inte om han menade att han trodde jag var mycket äldre eller yngre! självklart hoppas jag på att han trodde jag var yngre!) Sen var det en tjej i närheten som sa: Haha då var jag närmast! När jag gått ut från butiken ångrade jag att jag inte tog reda på vad dom gissat!! Måste ta reda på det nästa vecka!! Tror dom att jag är äldre en vad jag är blir det BOTOX!!!;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror dom tror att du är yngre!:)

2012-10-17 @ 20:01:44
Postat av: Anonym

lätt att de tror att du är yngre haha alla tror ju att du är lillasyster till micke =)

2012-10-17 @ 20:33:57
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0