TRÄNING!!!

Träning är vad den här bloggen kommer att handla mycket om nu! Så till er som stör er på att läsa om folk som tränar, läs inte här!!;) Tiden går fort och Vättern runt närmar sig med stormsteg!!! Nu kommer det att bli mycket cykling för att få in många mil i benen!! Har tänkt försöka få in 100mil! Får väl se hur det ska gå! Har typ 5 mil en så länge:/ Träningen i övrigt känns bra! Har blivit en hel del löpning! Kul nu med broarna runt!! Sprang i tisdags på 25:27 Kändes riktigt tungt, så senare på kvällen åkte jag och köpte nya löparkläder! Tror direkt att jag ska bli en bättre löpare!!:)
 
En löparjacka, 2 löpartights, 1 löpartröja och ett par compressionstights!!:) Så nu kommer jag att springa som en kung!!haha;)
Men det är klart jag gör annat än tränar! Jag shoppar!!:)
 
På BIKBOK!!:)
 
Och kläder till barnen!!:)
 
Ikväll har vi varit ut och ätit och druckit gott på Oleary´s!!:)
 
Jag, Therese, Bettan och Jolla som är bakom kameran!!:) Mycket trevligt!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma F

Snygga träningskläder! Klart att du kommer att springa snabbare i dem ;)

2013-04-27 @ 10:01:31
URL: http://madamegeniale.blogspot.com
Postat av: therese thunell

oj så mycket träningskläder du köpte! nu kommer du vara som en blixt på cykeln och i löparspåret ;) fina bikbok kläder också! haha
kramar

2013-05-03 @ 07:49:57
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0