...♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪Happy birthday to me.....♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪

Ja, då var det dags att fylla år igen!! Åååhh tiden går på tok för fort!!!!
 
Igår kväll sa jag åt Simon och barnen att dom var tvungna att ställa väckaren tidigt så dom kunde sjunga för mig!! Så 05,30 kom dom insjungandes till sängen med en kaka och paket!!:)
 
Sen har jag jobbat och varit till en sjukgymnast!! Känns inte bra i mina ben, fram för allt vaderna när jag springer och det blir bara värre och värre!! Nu har jag inte sprungit på några dagar, men det blir inte bättre!! Domen blev vila helt från löpning och hopp i minst 2 veckor, sen börja väldigt försiktigt!! Känns inte bra, då det bara är ca en och en halv månad kvar till Lidingöloppet!! Jag skulle verkligen behöva utöka distanserna nu och istället blir det tvärtom!!:(
Jaja, bara hålla tummarna att det blir bra!!:)
 
Efter middagen gick vi över till poolen och badade!! Det är så skönt att ta ett dopp efter man jobbat hela dagen!!:)
 
Sen har vi börjat på att städa garaget!! ååå herregud säger jag bara!! Hur mycket grejer samlar man på sig!!! På söndag ska vi ha kvartersloppis här på gatan, så det är därför vi passar på att städa garaget!!:)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0