KLIPPKORT..

På akuten får jag nog skaffa snart! Tycker jag har varit ganska lugn med Melvin om man gemför med hur jag var med Simon! Men nu på senaste har jag åkt in till akuten i ilfart med Melvin två gånger! Första gången hade han jätteont i örat och halsen! Visade sig att det inte alls var någon fara!! Och nu på senaste har han varit så förstoppad, väldigt länge!! Igår fick han jätteont i magen, men vägrade gå på toa! Jag la han i sängen och masserade magen på han, tänkte att det kanske sätter igång det hela! Strax efter kräks han upp lunchen, (han åt inget till middag) Det som kom upp var inte det minsta smält! Så jag trodde ju att det var helt stopp i magen och att tarmarna snart skulle explodera eller något! Ringde först sjukvårdsrådgivningen och dom tyckte absolut att vi skulle åka in till akuten med han! Så jag snörde på han overollen och kastade oss in i bilen! På vägen upp till akuten spydde han igen och väl där fortsatte han att spy! Började inse att det nog var en helt vanlig magsjuka! Mycket pinsamt!! Jag förstår att dom inte vill ha dit folk med magsjuka då det smittar väldigt mycket! Efter lång väntan kom det en läkare och lyssnade på magen och sa att det nog var en magsjuka och att han hade förstoppning! Tarmarna jobbade då på som dom skulle!!:) Kändes endå bra att det "bara" var magsjuka! Hade kunnat vara något värre!!
 
Nu håller jag tummarna att vi andra klarar oss! Speciellt jag själv då jag inte fått bästa uppladdningen inför vasaloppet om drygt en vecka! Äter redan penicillin!:( 5 mil med penicillin i kroppen gick ju, men 9 mil med magsjuka, Njae tror inte det!!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller alla tummarna att du ska klara dig.

2013-02-17 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0