130120

Härlig dag! Klädde på barnen och satte på dom skidutrustningen! Simon skidade iväg till sin kompis Viktor och blev kvar där hela dagen! Åt både lunch och middag där:) Tack så mycket!! Jag och Melvin åkte skidor hem till mina föräldrar där vi drack kaffe (Melvin drack inte kaffe, han drack proviva:) Sen åt vi korv, bröd och blåbärssoppa! När vi laddat batterierna med lite mat, skidade vi upp till elljusspåret! Jag, mamma och Melvin! När vi kom dit upp sa mamma att hon skulle åka med Melvin, så fick jag åka ett varv själv! Så det blev en 4,3km´s runda:) Hade klätt mig på tok för mycket så det kändes tungt!
 
Nu ikväll har jag, Bettan och Andreas varit på vitberget och åkt 2 mil!:) Superhärligt före!!!!:) Så totalt idag drygt 2,4mil!:) SKÖNT!!!
 
Melvin på skidorna:) Från början blev han lite irriterad på stavarna (som var lite för långa) så han satte båda stavarna under ena armen och åkte bara med skidorna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0