SÖNDAG 6 JANUARI!

Idag har vi varit och hälsat på farmor och farfar i långviken där vi blev bjudna på småplättar!!:)
Mums!!:)
 
När vi kom hem städade jag en del och tog bort dom flesta tomtarna:)
 
Sen har jag varit på bio med mamma och Therese och sätt:
 
 
Den var inte jättebra!!!
 
 
 
Men trevligt var det och gott med popcorn!!:)
 
När jag kom hem for jag ut på en skidtur med Bettan:) Riktigt härligt! Trodde inte jag skulle orka he mig ut, men när man väl gjort det känns det sååå grymt skönt!!!!:)
 
Jag hade tänkt börja mitt nyttigare liv och byta ut chipsen mot fruktsallad! Kan säga att det går inte så bra!! Två dagar var vad jag klarade, sen var det fredag och då var jag ju tvungen att köpa chip!!:/ Inte mycket till karaktär jag vet!!!:)
 
Gott, men inte samma sak som chips!!:)

Kommentarer
Postat av: therese thunell

haha chipsätarn! =) du måste göra ett träningsschema till mig! =)

2013-01-07 @ 19:39:46
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0