SÖNDAG IGEN!!:)

Tycker att det nyss var söndag! Tiden går så sjukt fort!!:)
 
Igår hade vi tänkt fara till nån backe och åka slalom, men det kändes lite för kallt:/ Så då bestämde vi oss för att åka till Leos istället! Men då ringde min chef och han som skulle jobba igår hade blitt sjuk! Så då fick jag rycka in och jobba ett par timmar! Det enda jag han göra på leos var att fika:) Sen på kvällen var jag på tjejkväll!!:) Vi käkade pizza och pratade!! Trevligt som alltid!!:))
 
 
Idag blev det också leos en stund!:) Då blev det bus och inget fika!:)
Sen var vi bjudna till mina föräldrar på middag! Då det skulle bli så stressigt att få in en skidtur mellan leos och middan så bestämde jag och Bettan att vi skulle skippa att åka skidor idag! Vi blev bjudna på supergod mat! Älggryta med potatis!!:) När vi satt och åt, började brorsan och Therese säga att dom var sugna på att åka skidor och då var jag inte sen på att haka på:) Så jag, Simon, brorsan, Therese, och Thelma for ut på en skidtur!:) Härligt!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0