TRÄNINGEN!!

Känns riktigt bra nu!!!:) Har gjort någon form av träning nästan varje dag i år:) Det har mest blivit skidor, men även lite styrke!
 
 
Sen hittade jag i en tidning: Få din livs plattaste, snyggaste och starkaste mage på 30 dagar!
Det går ut på att varje vecka välja 3st plankaövningar som man ska göra varannan dag, efter en vecka väljer man 3 nya plankaövningar o.s.v. Det ska man alltså göra i 30 dagar:) Så det har jag bestämt mig för att ge en chans:) Jag har gjort det i en vecka nu!:)
 
Men sen har vi maten! Jag vill äta nyttigt, men jag klarar banne mig inte av det! Fortsätter jag att äta som jag gör nu, kommer jag inte att se något resultat!!! Jag blir så arg på mig själv, för jag kan känna mig helpeppad ena sekunden på att äta bra och sen i nästa sekund sitter jag och trycker chips!!:(
 
Idag när jag hämtade Melvin på dagis, möttes jag av en liten prinsessa! Melvin har tidigare sagt: När jag blir tjej så ska jag bli prinsessa:) Sötnosen:))
 
Teckningen han färglagt är en fin älva!:)
 
Imorgon tror jag vi far till någon slalombacke, sen blir det tjejkväll på kvällen!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0