1:A JUNI!

Idag har svärmor och svärfar varit här och hjälpt oss ute på gården!! Blev superfint!!!:) Sen har jag gjort klart på altanen, eller nästan klart! Fattas lite blommor och sånt!!
 
 
Vi bjöd på grillade hamburgare!!:)
 
Bästa svärisarna!!:)
 
Nya väggen och soffgruppen!!:)
 
 
Tomten blev som större när vi kapat bort lite buskar!!:)
 
Fick min morsdagspresent idag!! Två tomatplantor!!:)
 
När vi var klara skulle vi gå och ta ett dopp i poolen hos mina föräldrar!! Vi tänkte att det skulle bli riktigt skönt då det var så varmt!! Men när vi kom dit mulnade det just på!!
 
 
Simon hoppade i först!!:)
 
och jag kunde ju inte vara sämre!!:) Men det var inte supervarmt!! Typ 20 grader:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj, jag trodde det var bara Simon som var tuff nog att bada.
Men du var ochså en hårding, kan ju vara bra träning inför vansbrosimmet


Svar: Ja eller hur!! Ni kanske får hålla poolen kall ett tag till så får jag vara där och träna!!;)
evelina lundmark

2013-06-01 @ 20:19:30
Postat av: Vickan

Vad fin altanen blev. Man får hoppas man blir bjuden på någon middag där i sommar 😊

Svar: Självklart Vickan!! Längtar tills ni kommer upp!!!:)
evelina lundmark

2013-06-02 @ 00:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0