DAGEN!!

Steg upp utvilad i morse, då barnen sov riktigt länge! På förmiddagen bakade och städade vi!!
Barnen tyckte det bästa var när dom fick slicka rent skålen!!:)
 
Efter lunch åkte jag och barnen upp till stan och bion! Där mötte vi Jolla, William och Nathalie!!:)
Vi såg
 
När vi kom hem blev vi bjudna på en båttur till kaffeön med brorsan och Therese!!
 
 
 
Barnen letar fina stenar!!:)
Melvin med sin morbror!!:)
Thelma har hittat en pinne!!:)

Morfar tränar spjutkastning med barnbarnen!!:)
 
Simon kastar!!:)
Vi grillade korv och pinnbröd, drack cola och kaffe!! En riktigt toppenkväll!!:) När jag kom hem, drog jag på mig våtdräkten, sen for jag och Bettan och simmade i falkträsket!! Kändes riktigt bra!! Gruvar mig för imorgon då jag har tänkt simma i älven!! Känns mycket läskigare!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0