FESTIVAL!!!:)

Igår var det festival för hela slanten!!:) Först på dagen var vi dit med barnen!!
 
 
Simon åker "larven" med Melvin!!:)
Jag gick spökhuset med barnen!! Inte så häftigt!!:)
 
 
Melvin studsar!!:)
 
Simon studsar!!:)
Superman!!:)
 
Jag och Simon!!:)
 
Melvin blev ledsen då han inte fick åka snurrkopparna med oss!!:)
 
Men då fick han köra radiobil istället!!
Melvin fiskar guldtackor!!:)
Simon vill vinna en jättechokladkaka!! Tyvärr ingen vinst!!
När vi kom hem, svidade jag om och gick över till mina föräldrar för att bli bjudna på middag!! Sen blev jag sminkad och hårstylad av Therese!!:) Tack så mycket!!:)
 
Redo för festival!!:)
 
Sen åkte jag till Bettan för förfest!!:)
 
Hon bjussade på massa gott!! Jordgubbar, grädde, glass, salta pinnar och chips!! Vi pratade, åt, drack och hade det supertrevligt!! Klockan rusade iväg, så innan vi kom fram till festivalen var nog klockan 23,30!!:)
 
Vi redo att gå mot festivalen!!:)
Väl inne på festivalen gick vi till ett öltält, drack lite och dansade!! Sen var klockan hips, vips 01 och dom stängde!! Vi tänkte gå och åka karusell då, men dom hade också stängt! Så vi åt (jag åt langos) Sen var det bara att åka hem!! Supertrevlig kväll som gick på tok för fort!!!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0