UNDERBART MEN KORT!!

Ja, det är helgerna!! Dom går på tok för fort!!:(
 
Igår var vi till vitberget! Jag, Stor-Simon och Melvin åkte skidor/snowboard och lill-Simon och hans kompis Viktor åkte madrass och Pulka!! Underbart väder med SOL!!:)
 
Melvin!!:)
 
Simon och Viktor!!:)
 
Fikapaus!! (Fattar inte varför bilderna blir felroterade!! Dom är inte det i datorn före jag lägger upp dom här!)
 
På kvällen blev det Lördagsmys med Melodifestivalen på tv:n:)
 
Idag har jag och Bettan åkt kraftloppet! Skellefteå-Skelleftehamn 1,7mil!! Lätt som en plätt tyckte vi, då vi nyss åkt vasaloppets 9mil! Men det var inte alls så lätt, kändes faktiskt riktigt tungt idag:/ Jag kände mig helt slut efter första backen! Men det gick bättre en vi trott! Jag kom i mål på 1:20:01 Vilket blev en 13:e plats i damklassen! Bettan var några sekunder snabbare en mig med en tid på 1:19:53 vilket gav henne en 11:e plats!! Grymt!!!:))
 
I starten!!:)
 
Jag hemma!! Nöjd, glad och slut!! Nu tror jag skidorna ska få vila ett bra tag!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0