1 MAJ!!

Igår var det valborgs och det firade vi hos mina föräldrar! Vi åt middag och efterrätt, pratade och hade trevligt!! Melvin var lite gnällvin igår, så jag och han gick hem tidigt! Han har haft så mycket benvärk senaste nätterna, så både han och jag har sovit dåligt!! Jag var också väldigt trött igår, så det blev ganska bra att vi gick hem i tid!!
 
Idag har vi varit till Nordanålekparken med föräldragruppen!! Var supertrevligt och Melvin hade riktigt skoj!!:)
 
Hela härliga föräldragruppen!!:)
 
Fikapaus!!:)
 
Gladis!!:)
 
 
 
 
Massor av skoj lek, hit vill Melvin fler gånger!!:)
 
Träningen i veckan:
Måndag: Styrketräning! Överkropp!
Tisdag: Sprang broarna! Tror det blev ungefär samma tid som sist, men kändes mycket lättare!
Onsdag: VILA!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0