HELGEN!!

Har gått på tok för snabbt som vanligt!! Man hinner inte med allt man vill göra!! Vi håller på att göra om ute på altanen! Har byggt en vägg/vindskydd som vi har börjat måla! Kommer nog att bli bra, när det blir klart!!:)
 
Igår var vi en stund hos mina föräldrar, låg vid poolen och solade och blev bjudna på supergod mat!
 
 
Mina fina grabbar!!:)
 
Laxpaket!! Supergott!!
 
Efterrätt tårta!!:)
 
Idag har jag städat, tvättat, klippt gräset, börjat måla väggen på altanen, hälsat på farmor och farfar, haft middagsfrämmande och tränat! Ja en hel del har hunnits med!!:)
 
Vi (jag och brorsan) bjöd på grillat kött, potatis med vb-ost, sås och sallad! (Här ser man väggen vi håller på med i bakgrunden!!:)
 
 
Efterrätt: Päronhalvor med aftereight och grädde!!
 
Veckans träning:
 
Måndag:Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: cykla 3mil
Torsdag: Box
Fredag: Hemmaträning step
Lördag: Löpartur (4,3km elljusspåret)
Söndag: Hemmaträning styrke
Efter torsdagens boxpass fryste vi våra träningskort fram till 1augusti, så nu blir det cykling, löpning, simning och hemmaträning!!:) Känns faktiskt riktigt bra!!:)
 
Sist men inte minst:
GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack, och tack för blommorna och maten som du och Micke ordnat.

2013-05-27 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0