IDAG!!

Hat varit en ganska tråkig dag!! Grått och trist väder när jag gärna hade velat vara ute i solen och dolat på i trädgården!!:/
 
Så det har blivit en hel del städning inomhus!
 
Efter ett tag fick jag lite panik och kände att jag kan inte bara vara inne!!
 
Simon fick följa med en kompis till hans stuga! Då tänkte jag att Melvin får följa mig ut på en cykeltur så jag får lite träning! Bettan hakade också på! (Stor-Simon jobbar helg).
 
Men det blev inte så lyckat! Melvin blev ganska fort gnällvin, så i bergsbyn tänkte jag muta han med en glass så han skulle bli nöjd! Men det hade motsatt effekt och när glassen var slut bröt Melvin ihop i gråt!! Det blev att börja cykla hem igen! Inte mycket till träning idag:(
 
Har varit en riktig skitvecka när det kommer till träning!
 
Måndag: Box
Tisdag: Vila (var inte hemma från jobbet för en vid 8)
Onsdag: Löpartur
Torsdag:Vila
Fredag:Vila
Lördag: Piss-cykeltur
Sen kan jag säga att jag ätit som en häst den här veckan! INTE BRA!!
Imorgon får det bli ett riktigt hårt pass för att kompensera allt!!!
 
Ikväll har vi varit hos mina föräldrar, ätit gott, druckit gott, spelat spel och surrat!! Trevligt!!
 
 
 
Grillat!! Gott!!!:)
 
kaffe Baileys typ! Mmmmm
Melvin som äter sin muta på cykelturen!! Det var svinkallt ute:/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0