UNDERBAR DAG!!

Tänk att vakna upp och solen lyser utanför fönstret!! Så härligt! Vädret kan göra så mycket med humöret!:) Barnen vaknade ganska tidigt i morse, men vi låg kvar och drog oss länge och såg Spiderman!! Sen steg vi upp och gjorde mannagrynsgröt!
 
Efter frukost drog Simon iväg till kompisar! Sen fick han följa hans kompis till edda och bada!! Supersnällt att han fick följa dom!!!:) Väldigt nöjd var han!!:)
 
Jag och Melvin gick ut på gården och kapade lite buskar! Jag hade bara en sån här "avbitare" eller vad det heter! Man måste typ klippa kvist för kvist, blev ganska tungt då jag insåg att det var ganska mycket jag ville ha bort! Jag ringde mamma och hon kom över med en elektrisk häcksax!!:) När vi kapat buskar hej vilt följde vi med mamma hem till dom och gjorde våfflor ute i solen!!:)
 
Mamma gräddar våfflor!!
 
 
Mums!!
 
När vi ätit gick vi hem och fortsatte en stund på gården, sen bytte jag om och gjorde mig redo för en cykeltur! Idag fick Melvin vara hos mina föräldrar!!:)
 
Vi hade inte kommit så långt innan Bettans kedja hoppade!
 
Men ganska fort fick vi (Bettan) den på plats igen och det var bara att fortsätta trampa!!:) Det blev broarna sundgrundsbron- medlebron =5,3mil! Riktigt härligt var det idag! Hade medvind dit och motvind hem!!:)
 
Nu blir det att sova, ska upp tidigt och jobba imorgon!!
God natt!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0