BESVIKEN!!!

Har nu gjort allt för att få till mitt ben/fot!!! 1 besök hos sjukgymnast, 2st besök hos massör, 3 besök hos kiropraktor, nya skor, nya sulor, voltarenkur, smörjt med voltarensalva, smörjt med E-vita lavendel (tror jag det heter) och haft löpuppehåll!!!
 
Sist jag var hos kiropraktorn trodde jag verkligen att han fick till det!! Han sa att det var en skada som jag mest troligt fått för ca 1år sen! Vilket stämmer att jag gjorde illa mig i foten då! Han böjde, slet och vred foten och till slut knaka det till och han sa att det var fixat!!! YES tänkte jag, nu satt den!! Jag väntade två dagar efter jag var där och igår for jag ut och sprang! Det blev milen på vitberget! Kändes rätt okej när jag sprang, det är klart att det kändes i benet, men inte så farligt! När vi kommit runt kände jag mig nöjd och tänkte att det här kommer nog att gå!!
 
När jag kom hem och blivit kall, kände jag att det började ta riktigt ont i både foten och benet! När jag duschat och skulle börja gå kunde jag nästan inte stödja mig på foten!! Kändes som foten var stukad och benet skulle gå av!!! Jäkla skiiiiit!!!! Även i morse kändes det riktigt illa!! Har smörjt med Voltaren och haft fotledskydd idag och det har börjat kännas lite bättre! Men jag blir sååå besviken!!
 
Nu blir det nog ingen mer löpträning innan det är dags för Lidingöloppets 3 mil!!
 
Var på gymmet idag och körde bland annat lite (20min) på crosstrainern och det kändes okej!! Så det får bli att träna på crosstrainern och cykla för att försöka hålla uppe konditionen!!
 
Jag kommer självklart att åka ner och springa Lidingöloppet och hoppas att benet håller!!! Men det känns inte bra!!!:(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0