ANNANDAG JUL!

Blev även det en lugn dag! Barnen lekte vidare med sina julklappar och jag tog det rätt lugnt,
bortsätt från skidturen, som jag kanske inte skulle ha farit ut på! Har haft ont i ryggen hela veckan
och det har blivit värre och värre! Jag tänkte att en skidtur gör väl knappast att det blir värre, men
jooo! Vansinne vad ont jag har! Börjar tro att det är något ryggskott eller nått! Vill Inte, har inte tid!!
Nu när det är skidföre och allt!:((
 
På kvällen var vi bjudna till svärföräldrarna! Där hade vi lilla julafton med supergod mat!
 
Förrätt!
Varmrätt: Älgfilé, potatisgratäng, sallad och svampsås!
Hur gott som helst!!
 
Efter middagen kom en liten tomte med ännu mera julklappar!:)

 
Sen blev det skattjakt för Simon och Melvin och julklappsspelet
för oss vuxna! Vi vann bland annat ett spel (som vi själva köpt:) som
vi genast provade! Ett typ av "med andra ord" spel! Kul var det!
 
Mycket trevlig kväll!:)

 
Idag har också vart en lugn dag, då jag har så ont i ryggen! For en sväng på
gymmet, hela familjen! Men jag körde bara lätt styrke och en del stretch!
Nu håller jag tummarna att det ska vara bättre i ryggen imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0