JULDAGEN!

Blev en lugn och skön leka, bygga, montera och spela med julklapparna dag!
 
Barnen koncentrerade på legobygge! Dom fick var sitt jätte-bygge! Simon
hade byggt ihop sitt redan vid lunch-tid! Melvin är inte riktigt klar än, men han
bygger det mesta själv! Jag har hjälpt han lite, men han är superduktig!:)
 
Melvin´s bygge!
Simon´s bygge!
Simons färdiga bygge!:)
Melvin kör nya spelet! Skylanders trap team!
Malte var också nöjd och glad, även om han inte brydde sig så mycket om
julklapparna!:)
 
Själv har jag lite träningsabstinens! Har inte tränat sen i måndags! Då hade
jag med mig hela barnaskaran på gymmet, för Simon jobbade och barnen har
ju jul-lov!:)
Dom chillade i lekrummet!:)
Nu blir det att svira om och ut på en skidtur! Har sätt att dom dragit upp skidspåret
i Ursviken! Jippi!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0