BEBISMYS!♥

Världens snällaste bebis har vi fått! (än så länge:) Han äter, skiter och sover, som det ska vara!
 
 
Simon morgonmyser med mini♥
 
Barnvagnspromenader! Jag har börjat gå kortare promenader! Så skönt
att kunna gå igen, utan att det tar så ont! Fortfarande känner jag av fogarna,
men inte så farligt som jag hade befarat!:) Däremot blir jag väldigt fort slut!
Så det blir att börja om från 0.
 
Har träffat barnens kusin! ♥ Så kul att dom flyttar upp!!

 
Storebrorsorna har badat i poolen med sina kompisar!:)
Mys!!
Nöjd bebis!:)
Religiös!?
Varit till lekpark!
 
Sen vill jag bara säga
 
Till alla som uppvaktat våran lilla miniprins med superfina presenter!!♥♥♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0