♥♥MELVINS DAG!!♥♥

Tänk att det är 5år sedan Melvin kom! På ett sätt känns det som han nyss var en liten bebis, men på ett sätt
känns det som han alltid funnits med oss!!:) Min lilla guldklimp!! Idag har varit hans dag från början till slut!! Jag är så glad att jag fick vara med och dela den med han! Har varit orolig att bebis skulle komma just idag!!:)
 
Självklart steg vi upp och sjöng för han på morgon!!:) Han fick paket och tårta på sängen!:)
Sov som en stock!!:)
Men piggnade ganska fort till!!:)
Paketöppning!!:)
Nöjd kille 5 år!!:)
Mormor och morfar kom och uppvaktade på morgonen också!!:)
Stor-Simon for på jobbet och lill-Simon följde mormor och morfar på släktträff!
Så jag bestämde att idag skulle Melvin få bestämma vad vi skulle göra!!
 
Så vi började med legobygge!!:)
Mys!!:)
Sen fick han bestämma vad vi skulle äta till lunch, så det blev sibylla!!:)
 
Gott!!:)
 
Sen tänkte jag att han kanske ville fara till någon strand, men han ville vara med en
kompis istället!! Så det blev att han for till sin kompis Sandra och badade där en stund!
Sen kom dom till oss och Melvin bjöd på fika!:)
 
Och Glass!!:)
Dom lekte och hoppade på studsmattan!!:)
Ute och kör Melvins nya radiostyrda bil!!:)
Sen skulle Melvin få välja middag, då blev det grillat kött!! Vi bjöd över mina
föräldrar och brorsan också!!
 
En bra avslutning på en toppenbra dag!! Tror Melvin är helnöjd!! Och mamman
med, för jag har hunnit med en hel del tid i solstolen med en bok!! Och vädret är
ju underbart!!:)
 
Imorgon blir det kalas för släkten!!
 
Mellegubben för 5 år sedan!!:)
Idag!!:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0