POWERWALKS!

Eller lite snabbare barnvagnspromenader! När jag började gå promenader tog jag det väldigt lugnt,
för jag var orolig att fogarna skulle krångla! Sen har jag ökat på tempot och det känns hur bra som
helst!! Känner inte längre av höfterna eller något! Däremot har jag dragit på mig två rejäla skavsår!
Ett på varje häl, så det blir att investera i nya löparskor (och skavsårsplåster:)
 
Man kan inte riktigt titta på tiderna, då man alltid träffar på folk man känner, så man
stannar och surrar en stund, kanske passar på att gå in och handla o.s.v.
Sen har jag börjat lite lätt med träning! Tänkte börja med att följa denna bok!:)
Jag har verkligen längtat sjukt mycket att kunna börja träna/röra på mig! Så
jag är helpeppad!!!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk om jag hade hälften av din träningsvilja!

2014-07-31 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0