VECKA 40!!

100,0% av graviditeten har passerat! (280 av 280 dagar)
Jag är i gravidvecka 40!
39 veckor + 6 dagar har gått!
Jag är i kalendermånad 9!
Jag är i graviditetsmånad 10!
Jag är i trimester 3!
Jag har 0 dagar kvar till BF! Så KOM UT!!!!!:)
 
Det beräknade födelsedatumet är alltså här!! Vilket jag aldrig trodde skulle komma, då jag var helt säker
på att bebis skulle titta ut mycket tidigare!! STUPID!!! Det är bättre att ställa in sig på gå över från början,
vilket jag har sagt till andra, men själv ställer jag in mig på få tidigare!!:( Jaja, nu kan det ju omöjligt vara såå
länge kvar!! Fast ibland känns det som h*n aldrig kommer att komma!! Varje natt när jag ska sova tänker jag,
det är i natt det händer! Sen vaknar jag på morgonen och det har inte hänt ett skit!:)
 
Magen i vecka 40:
 
 
Nu med bebis!!^
 
 
 
Med Simon i magen v.40!^
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0