ÅRETS VARMASTE DAG!!

Och vad gör jag!? Jo packar in barnen i bilen och far på Leos!:)
 
Simon tränar på volter i studsmattan!:)
 
Melle bus!!:)
Fika paus!!:)
Kan ju säga att det var inte överfullt på leos idag!!:) Skönt!!
Före vi åkte till Leos var jag ute!! Målade lite staket, åt grillade hamburgare hos mina
föräldrar och svettades!!
 
Efter vi varit på leos gjorde vi middag:
Inbakad fläskfile!
 
Sen tog vi en cykeltur till Skelleftehamn och Albatross för lördagsgodis! (hmmm är det inte fredag
idag!?)
 
Mitt i skogen hoppade Melvins kedja, eller det var något mer som hoppade också
så det gick inte att laga!! Tur vi hade en cykel med barnstol så han fick åka!!:)
 
När vi kom hem slog vi på 3D film och åt godis!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0