CRAZY BABY!!

Igår höll jag igång rätt mycket med målning och städning, så på kvällen tog jag ett varmt bad! Och då började det!! Bebisen i magen började röra sig extremt mycket, alltså mer en vanligt! Jag har ju känt lagom mycket hur bebis rört sig! Så pass mycket att jag inte behövt oroa mig!! Men nu kändes det som den skulle komma rakt ut ur magen! Tänkte att den lugnar sig nog snart, men icke! Googlade på aktiv bebis i v.36! Skulle jag aldrig ha gjort!! Då hittar man en massa hemska historier! Bland annat var det någon som haft en aktiv bebis, som snurrade in sig i navelsträngen och dog!:( Kan säga att det blev inte mycket sömn natten till idag!! Bebisen har hållit igång hela natten och även idag har det varit full fart! Tycker det har blivit lite lugnare nu! Men jag oroar mig nog hur som helst! Antingen är den för lugn eller för aktiv!!
 
Sen insåg jag i natt att om bebisen bestämmer sig för att komma ut nu, snart, så är vi inte alls förberedda!! Jag har inte ens packat bb väskan!! Så idag blev det att leta fram bebiskläder och tvätta! Så nu ska det bara torka och sen ska jag förbereda det som måste med till BB.
 

Bebiskläder på torkning!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0