FESTIVAL!!

Idag blev det stadsfest!! Lika bra att passa på för man vet ju som sagt inte när bebis kommer! Sen passade det extra bra idag, då Simon slutade jobbet tidigt!!
 
När vi kom upp började vi att köa för att ta ut pengar! Inte så kul med lång kö och två icke så stilla barn!! Sen fortsatte vi köa, Melvin ville äta pommes med smältost, så då stod vi i kö på big smile, sen ville jag ha Langos, tack och lov inte mycket kö! Lill-Simon ville äta texmex tallrik och vi hittade inget sånt tält! Alla var rätt hungriga och griniga, så jag och barnen gick och satte oss och börja äta, så fick stor-Simon leta rätt på texmex mat och mat till sig själv!! Det slutade i varje fall lyckligt och alla blev mätta och belåtna!!:)
 
 
Min langos som jag slukade väldigt fort!! GOTT!!:)
Melvin!!
Hungriga gänget!!:)
Simon fick en gigantisk tacotallrik!!:)
När vi var mätta och på bättre humör, gick vi till karusellerna!!:)
Simon och Simon nervösa i kö!!:)
 
Gungan! Lite rädda tror jag dom var!!
 
Melvin valde att åka larven!!:)
Simon och Melvin i jätterutschkanan!!
Man fick ett kort som man satte in pengar på, som man använde till att betala karuseller och sånt! När barnen åkt klart så gick vi för att snurra på lyckohjulet!! Vi hade tänkt ta två brickor, men det visade sig att vi bara hade kvar pengar på kortet så det räckte till en! Vi stod och valde mellan två stycken! Jag väljer att vi ska ta den med bland annat siffran 66, Stor-Simon tyckte vi skulle ta den bredvid med bland annat siffran 65! Vi funderade på att byta, men vi körde på 66! Hjulet snurrar och vi ser hur den går saktare och saktare och stannar nästan på 66, men glider precis över och stannar på 65!!:( Sååå TYPISKT!!!!
 
 
 
Hade ju velat vinna en sån!!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0