JOYPEAK OCH STRANDPARTY!!:)

Efter lunch tog vi cyklarna och for till joypeak!!
 
Melvin provsitter i en brandbil!!:)
Jag: Visst skulle det vara kul att vara brandman!?
Melvin: Nej! Jag ska ju bli bakare!!
Ja, det är ju bra att han vet vad han vill!!:)
 
Träffade Bettan och tog en fika!!:)
Tittade på en grymt duktig fotbollskonstnär! (eller vad man kallar det?? Han gjorde
då trix med en fotboll!! Väldigt duktig!!!!:) På bilden: Balanserar en fotboll på en
petflaska som han har på pannan!! Hur går det till???!!!
 
Melvin i kö till hinderbana!!:)
 
Simon i kö!!:)
När barnen lekt av sig, cyklade vi hem och jag la mig ute i solen och läste en stund! Sen
gjorde vi oss klara för kvällen!!:)
 
Simon var bjuden på strandparty!!:)
 
Även Jag, Stor-Simon och Melvin fick vara med:) Började med en tipsrunda!:)

Dom stora barnen var lite snabbare en oss och var redan nere på stranden då vi hade en bra bit kvar!!
Simon och William!!:) Man kan tro att det var strålande varmt, men det var det ej!!:)
Vissa av barnen var i och badade läänge!!:) BRRRRrrr säger jag!!!
Melvin fick vara utan bad idag!! Men lika glad var han för det!!:)
När barnen torkat och fått upp värmen blev det grillade hamburgare!! Gott!!
En liten nalle var på besök!!:)
Hmmm:)
 
 
Här var det vuxenförbud inne i grillstugan, då barnen körde sanning eller konsekvens!:)
 
Sen var det brännboll!!
Homerun!!!
Hmmm igen!:))
Melvin lekte bra med Oliver och Liam!!:)
Äggstaffett!!:)
Båda barnen väldigt nöjda och trötta när vi kom hem!!:) Tror Melvin somnade före
huvudet landat på kudden!!:)
 
Nu ska även jag och en väldigt hickande bebis i magen göra natt!!:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken härlig dag ni verkar ha haft, tror jag känner igen bena på björnen. Hi hi :-)

2014-06-15 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0