LÖRDAG 7 JUNI!!

En helt underbar sommardag från början till slut!!:)
 
Steg upp ganska tidigt, städade bort inne, gick ut målade några få ribbor på staketet sen åkte jag och mamma
upp till stan för att köpa sommarpresenter till barnen!! När vi kom hem var det bara att byta om till bikini och lägga sig vid poolen!!!
 
 
Helt underbart!!
Sen for vi hem och jag duschade och gjorde mig klar för kvällen!! När Simon kom hem från jobbet, kom
även mina föräldrar över för att ge barnen sina sommarpresenter/avslutningspresenter!
 
Melvin fick en kickbike och en ny cykel!! Nöjd Kille!!!!:)
Simon fick sin efterlängtade ödla!!!:) Mycket lycklig kille!!:)
Leopardgecko!!:)
Ikväll har jag varit ute och käkat med tjejerna!! Ida, Bettan och Jolla!!:)
 

Lika trevligt som alltid med en massa skratt så tårarna sprutar!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0