SOMMARLOV!!!!

Äntligen har Simon fått ett välförtjänt sommarlov!! Han är en riktig kämpe min lilla/stora kille!!:) Jag är så glad att vi flyttade just hit, så han hamnade just på den skolan och fick just dom lärare/pedagoger som han fått!! Jag tycker verkligen att dom gör ett kanonjobb!!!!:) Sen är jag så glad att han har så mycket fina vänner!!♥♥♥
 
Mina ♥ före avslutningen!!:)
 
Finaste!!:)
 
Nu går sista visan....♫♫♫♫
När avslutningen var klar blev det tårtkalas hos mina föräldrar!
 
Sen har barnen lekt och spelat och jag har mest suttit i solen!!:) Ja, lite målning har det blivit också!:)
 
Jag och Mellegubben!!:)
Tror Melvin börjar bli nervös för vad som komma skall!! Väldigt mammig och väldigt
lätt till gråt! Vilket inte brukar vara likt han!! Men det är klart att det är spännande!!:)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0