SÖNDAG 29 JUNI!

Och fortfarande gravid!! 2 dagar kvar till BF! Börjar bli orolig att bebis ska komma på Melvins födelsedag!! Så nu tänker jag på riktigt göra allt för att sätta igång förlossning!!:) Vilket jag såklart inte vet om det går!! Förmodligen kommer den när den är klar!!! Men prova kan man ju alltid!! Så idag har jag:
  • Stått på alla fyra och rensat en massa ogräs!! (Dagen före Melvin kom stod jag på alla fyra och rengjorde stenar!)
  • Åkt båt (vet inte varför det skulle sätta igång det hela!!?? Men trevligt var det!!:)

 
  • Tagit ett varmt bad och samtidigt druckit en kall milkshake! (Dagen före Simon kom gjorde jag det!!:)

 
Sätter det inte igång nu, får jag väl testa något annat imorgon!!:)
 
Har just ätit upp största skålen med fruktsallad!! Gott!!
Nu ska jag snart sova och hålla tummarna att få träffa bebis snart!!;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0