BARNMORSKEBESÖK!!:)

Alltid lika kul med dessa besök!!:) Tog inte så mycket prover idag, då allt såg så bra ut sist!!:)
Men några blev det!
Blodtryck: 110/69
Magen: 31 cm (Symfys-fundus mått) Jag har lite mindre magmått nu en jag hade med Simon och Melvin, men följer min egen kurva bra!!:)
Bebis hjärtljud: 150 slag/min 
Vikt: 70kg
 
Sen fick jag tid för ett ultraljud imorgon, då det är lite osäkert om bebis lagt sig med huvud eller rumpa ner!:)
 
Med tanke på att jag är inne i v. 35 så måste jag ändå säga att jag mår bra!! Klart att min rygg känns som den är lite av och halsbrännan är inte speciellt kul, men lite skavanker får man ju räkna med!!:)
 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sen ska jag gå en liten promenad med Thelma!!:)
(min brors hund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0