Dålig natt!! Bra dag!!!

Har sovit som en kratta i natt!! Klart sämsta natten än så länge denna graviditet!!! Kan inte ligga på rygg, då det inte är bra för vare sig mig eller bebis! När jag låg på höger sida fick jag värsta sortens halsbränna!! Åt novalucol, men det hjälpte noll!! När jag la mig på vänster sida blev magen stenhård av sammandragningar!! Hoppas på en bättre natt i natt!!:)
 
Men dagen har varit kanon!!!! Lämnade Melvin på dagis, sen följde jag Simon på skolan! Vi hade bland annat slöjd!:)
 
Han gör så fint, min duktiga kille!!:)
Jag åt lunch på skolan och var med på en lektion till efter lunch, sen var det dags att hämta
Melvin på dagis!!:)
 
Efter middagen var det dagisträff i gläntan!!:)
 
 
Mys!!:)
 
 
Bus!!
Tipsrunda!!:)
Mera lek och bus!!:)
Som sagt en toppendag!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0