MÅNDAG 5/5

Kändes väldigt konstigt i morse, att inte fara och jobba!! Jag steg upp gjorde frukost till mig och barnen, gjorde i ordning barnen, sen cyklade vi till skolan och dagis!! Melvin kommer att ha dagis 15 timmar i veckan nu när jag går på graviditetspenning!! Känns lite skumt att lämna han på dagis och sen vara hemma, men han vill själv vara på dagis så han kan leka med sina kompisar!!:)
 
När jag kom hem kändes huset väldigt tomt, tänkte oj vad ska jag göra med dom här 5 timmarna, men jag han bara tänka det, så hipvips var det dags att cykla och hämta Melvin igen!!:)
 
Ett tag efter att Simon kommit hem från skolan och dom suttit vid tv-spelet ett tag, blev jag less på vara inne! Så jag packade in barnen i bilen och åkte mot stan!
 
Vi stannade på moröhallen och köpte glass och hämtade upp Stor-Simon som slutade jobba!
 
Sen åkte vi till Nordanå och tittade på fåglarna och lekte i lekparken!
Melvin, Simon och Viktor tittar på svanarna!!
 
Dom här tror jag inte jag sätt förr!
En vanlig vit!!:)
Melvin!!
Viktor och Simon!:)
 
 
 

Bra dag!! Nu är jag trött och kommer att sova gott ikväll!!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0