MEN VILKEN HÄRLIG DAG!!!!

Skickade Simon till skolan kl 8 och klockan 10 hade jag städat undan och dammsugit hela huset!! Sen när jag och Melvin gick ut insåg vi vilket underbart väder det var, så det var bara att gå in igen och byta om till shorts, linne och sandaler!! Hittade bara förstora sandaler till Melvin, så vi drog upp till Solbacken för sandaljakt!! Han bestämde sig ganska fort för ett par orangea foppatofflor!!:)
 
Sen lyxade vi till det och tog en lunch på Waynes!!:)
Min lilla solstråle!!:)
På vägen hem svängde vi in på blomsterträdgården i Ursviken och köpte lite blommor som vi satte i krukor!!:)
 

Sen slappade jag en stund!! Sola, virka, sola, virka!!:)
 
 
Barnen hoppade i studsmattan en stund!!
 Till middag blev det grillat!!:)
Vi bjöd över mamma och brorsan!! Bra Onsdag!!
 
Melvin slocknade redan vid halv 6, får se om han sover hela natten!!!:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0