MORSDAG!!

Klev upp med barnen vid 7! La oss i soffan och slog på barntv en stund!! Inte direkt nå morsdagsfrukost på säng!:/ Men efter ett tag var jag tvungen att säga att det faktiskt var morsdag och undrade om jag inte skulle få någon morsdagspresent!! Jag var nästan helt säker på att jag skulle få det jag önskat mig, en ögonfransförlängning!! Tyckte att jag förtjänar det nu när jag är höggravid! Men när dom kom in med presenten var det två tomatplantor! Jaja, tomatplantor kan ju också vara kul!:) Får väl unna mig själv en fransförlängning!!:)
 
Annars idag har jag städat, tvättat och handlat! Blev less på vara inne, så jag och barnen for på Leos lekland!! Barnen lekte och jag drack kaffe!!
 
Då barnen lekt av sig, for vi hem till min farmor där vi blev bjudna på supergod mat och tårta!!
 
Då mina föräldrar är på Mallorca har jag inte kunnat fira min egen mamma idag!!
Grattis på morsdag!! Vi firar dig när ni kommer hem!!:)
När vi kom hem fick Melvin ta ett bad!
Skrövelhänder!!:)
 
Sen bakade vi lite elaka gubbar!!:)
 
Blev en bra dag som jag spänderat med mina underbara gossar!!:)
 

Kommentarer
Postat av: Prinssesan

Härligt att lillmagen mår bra:-)

2014-05-26 @ 20:18:20
Postat av: Mormor

Spara en elak gubbe till mig:-)

2014-05-26 @ 20:21:12
Postat av: Mormor

Spara en elak gubbe till mig:-)

2014-05-26 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0