VECKAN SOM GÅTT!

I bilder!
 
Jag och Melvin har bakat!!
 
Godast att slicka ur skålen!!:)
Kokostoscakaka!! MUMS!!
Har haft finfrämmande av barnens kusin Vilmer!!:) ♥ Och Vilmers mamma Vickan!!:)
 
Thelma och brorsan har varit på besök! Vi grillade till middag!!:)
 
Barnen och Thelma busade!!
Till efterrätt blev det toscakaka och kaffe!!:)
Jag och Melvin har rastat Thelma då brorsan jobbar förmiddag!!:)
 
Härlig skogspromenad!!
 
Jag har hälsat på mormor, som bjöd på supergod mat!!:)
 
Och hon hade stickat klart en till kofta till bebis!! Hur söt som helst!! ♥
Vi har börjat bygga nytt staket!!:)
 
 
Vi har varit på barnens dag en sväng!! Barnen fick åka en karusell!!:)
Melvin valde larven!!:)
 
Kul!!!:)
Dom större grabbarna valde en betydligt snurrigare variant!!
Simon blev väldigt åksjuk!!:/ Det låg några spyor nära denna karusell, så han var
inte ensam av att bli åksjuk! Tack och lov spydde han aldrig, men han var väldigt blek
ett tag! Och jag stannade bilen på vägen hem några gånger, så han fick gå ut och ta
lite luft!!:) Ville inte ha en spya i bilen!!:)
 
I det stora hela, en mycket bra vecka!! Även om jag börjar bli mer och mer handikappad!! Ena höften och ryggen blir bara värre och värre!! Känns som att jag går sönder!! Men nu är det inte länge kvar...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0