TJEJKVÄLL!

Gårkvällen blev bra på alla sätt och vis! Jag hade lånat mina föräldrars hus (tack mamma och pappa) och bjöd mina underbara vänner på middag!:) Vi åt fondey och drack lite vin!:) Jag provade för första gången ge Malte flaskan och han tog den direkt!! Såå skönt!! Så då blev det lite mera vin;)
 

Efter efterrätten (pannacotta) och kaffe blev det bad!:)
 

Hur härligt som helst! Vi satt i ganska länge!
När vi stigit upp, klätt på oss och sitter och pratar, klockan är ca 23,50 är det någon som säger:
Ska vi inte åka in till stan och gå ut?
Vi nappar allihop! Så jag springer hem med Malte som ligger och sover i vagnen, svidar om och tar
med mig sminkväskan! När jag kommer tillbaka har mina föräldrar kommit hem och pappa är snäll och
skjutsar oss upp till stan och hem till Bettan! Där piffar vi till oss och går sen ner till stan! Vi är framme i centrum 24,45! Så alltså mindre än 1 timme efter att vi bestämde oss för att gå ut!= Snabba!!!
Tyvärr var det stängt på verandan och allstar var fullt! Så vi gick på Bishops! Supertrevlig kväll blev det!
Malte sov tack och lov mycket bättre än han gjort senaste tiden! TACKAR!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0