HÖST!

Måste säga att det har varit en toppenhöst i år! (Kanske jag känner så för att jag är ledig!?:)
Men hur som helst, härligt väder med lagom temperatur och många soldagar!:) Love it!:)
 
Många barnvagnspromenader har det blivit! Jag tycker det är så härligt att
lyssna på någon P3 dokumentär samtidigt som jag promenerar!
 
Sen har jag och Bettan "hängt" en hel del på gymmet!:))
 
Har gymmat 3 dagar/vecka! För det mesta har jag med mig Malte! Och
för det mesta är det inga problem!:)
 
Sen har jag också försökt få in minst 1 löpartur/vecka! Känns bra!:)
 
Malte palten växer så det knakar och jag känner -STOPPA TIDEN NÅGON!!
 
 

Här om dagen bakade jag och Melvin en sorts dumlekaka!
 

SJUKT GODA!!:)
 
Dom här tre är dom bästa jag vet!!:)
 
♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0