TRÄNING!

Det går fint med träningen! Försöker träna 5-6 pass/vecka!:) Förutom förra veckan då jag fick
en förkylning och då lyssnade jag på kroppen och tog det lugnt! Så då blev det
  • Box måndag
  • styrketräning tisdag

Sen kom förkylningen

  • vila onsdag
  • vila torsdag
  • vila fredag
  • Hemmaträning lördag
  • vila söndag
Så totalt 3 pass (vilket är mitt minimum:)
Men i veckan blir det bättre
 
  • Löpartur + hemträning måndag
  • Gym styrketräning tisdag + Löpartur
  • Gym styrketräning onsdag
Sen är ju tanken att det blir både fler pass på gymmet och fler löparturer! Håller bara alla tummar
att ingen mer blir sjuk nu!!
 
Malte är fortfarande inte alls kry!:( Han har inte kräkts något mer, men dålig i magen och helt slut:(
Tog ut han i vagnen en stund idag, bara ute på altanen där det var ganska vindstilla! Han sov gott och
jag läste:
Det var riktigt skönt att sitta ute i solen! Blåste inte lite runt om, men det var hyfsat lä på altanen!
Lite otäckt när det stormar så mycket, låter som något stort skulle kunna komma flygande:)
 
Hade just tänkt posta detta! Vad händer?! Jo, Malte kräks igen! Ohh Noooo!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0