UPPTÄCKAREN!:)

Det är så härligt nu när man börjar kunna vara ute på gräsmattan, Malte kan krypa omkring och
upptäcka nya saker! Man kan riktigt se hur nyfiken han är på allt, som han faktiskt aldrig sätt eller känt
förut!:)
 
Men va detta??.. Han känner och smakar gärna på allt! Lite jobbigt är det
att allt ska in i munnen:/ Jag är livrädd att han ska sätta något i halsen:(
 
Gunga är kul!!:))
Jag, Melvin och Malte tog en tur till skogen!:)
Min lilla klätterapa Melvin!:)♥
Krypa runt i gräset är kul, men samtidigt lite läskigt:)
Titta vad jag hittat, ett löv! Prasslar fint i handen:) Studsmattan uppsatt, vilket
storkillarna uppskattar!:)
 
Våren är ju alldeles UNDERBAR (Om man bortser från magsjukeländet som aldrig
verkar försvinna helt och hållet)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0