UNDERBARA SOMMAR!!

Sommarvärmen har slagit till ordentligt! and I LIKE IT!!:) Svettigt men skönt att jobba ute:) Sen när man slutat jobbet kan man njuta av varma sommarkvällar!:)
 
 
Barnen har börjat skolan i veckan! Simon 6:an och Melvin Förskoleklass:) Mina bebisar börjar bli stora:) Min minsta lilla bebis har skolats in på dagis och börjar på allvar nu imorgon:)
 
Melvin påväg till sin första skoldag:)
Poolbad efter jobb är inte fel!:)
 
Fredag kväll var det tjejkväll hos Sofia:)
Hon bjöd på surströmming! Alltid lika gott!!:) Till efterrätt bjöd hon på en supergod
rabarberpaj! Hur mysigt som helst var det och vi satt ute hela kvällen:)
 
Lördag på förmiddagen for vi till boviken badet!:)
Killen som älskar att bada:)
Malte vill haka på storebrorsorna:)
Vi grävde över lill-Simon:)
Klockan 13 var Melvin bjuden på kalas, så då gick vi andra till poolen:)
 
Vid 16-tiden blev min kusin upphämtad hemma hos han, med ögonbindel.
Han blev skjutsad hem till mina föräldrar och poolen!
Inledd på altanen...
och nerkastad i poolen!:) Grattis Anders 40 år!!!:)
På kvällen blev det fest!!:) Riktigt bra dag och kväll!!:)
 
Idag steg jag upp i tid och städade som en tok! Barnen sov över hos deras farmor och farfar och
skulle komma hem vid 9,30 så jag ville hinna städa så mycket som möjligt innan dom kom hem:)
 
När dom kommit hem gick vi till poolen! En helt underbar dag! Malte var väldigt trött så han sov länge! Melvin
hade en kompis som han lekte och badade med och Simon badade också en hel del! Själv kunde jag ligga och läsa, sola och bada!:)
Melvin och Sandra solar:) Melvin typ 2 sekunder sen dök han i:)
Malte fick också bada en del då han vaknat:) Han fick glass och Oj vad gott det var:)
Sen blev vi bjudna på mat av mina föräldrar:)
Laxknyten! Supergott!!:)
Efter vi ätit middag åkte vi till skatan och mötte upp familjen Israelsson:)
Ljuvlig kväll!
Malte gick och gick och gick:) Han verkligen älskar vatten:)
Väldigt ofta föll han, men han reste sig bara och fortsatte gå:)
Simon och Melvin grävde ner sina fötter i sanden:)
Malte och Thor trivdes lika bra båda två:)
Fler sådana kvällar Tack!!:)
Hoppas nu värmen håller i sig ett tag till:)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0