4:e Advent!

Imorgon är det alltså dags att tända det fjärde ljuset! Julklapparna är inhandlade och ligger under granen:)
Otroligt att jag är ute i tid!! Men någon liten julklapp kommer säkert att tillkomma;)
 
Länge sen sist jag skrev som vanligt, så här kommer en bildbomb på lite av vad jag pysslat med på senaste...
 
Jag har varit ute på galej med ett gäng härliga brudar:)
Aktion julklappen med Melvin:)
Första snön var otroligt uppskattad:) Tyvärr tinade den bort för fort:/
Varit i båtfors! Supermysig tjejhelg med pyssel, god mat och dryck, bastu och en massa surr...:)
Det är så himla mysigt där:)
Efter första snön landat passade även jag och Bettan på att ta en skidtur:)
 
Simon har fyllt 12år ♥
Hela släkten kom och firade han:)
Vi bjöd såklart på fika som barnen hjälpt till att baka:)
Malte har fått åka bop! Kan bli lite tröttsamt ibland:)♥
Något jag älskar med helger är mysfrukost med barnen♥
 
En kväll blev vi bjudna till Lasse och Majvor på supergod mat, tilltugg och glögg!:)
Jättetrevligt!:)
Har varit och tittat på Malte´s Luciatåg! Min lilla tomtenisse♥
Malte såg så förvånad ut när han kom ut och såg alla människor....
... Men när han såg mig, så gick han med bestämda steg till mig:) Jag förstod att han
inte skulle stå kvar i luciatåget särskilt länge:)♥
 
Har även varit i kyrkan några gånger och tittat på Melvin då han sjungit med kören!
Bland annat luciatåg! Så fint♥
 
Ätit julbord! Mums:)
Klätt granen:) Simon var krasslig när vi skulle klä den, men spiran hjälpte han till att sätta
på plats:)
 
Malte "hjälpte" också till, men Melvin gjorde det mesta:)
Idag har jag unnat mig egentidlyx! Varit hos frissan!:)
Dagens träningspass blev att dra dom här tre på boben:)
Träningen går för övrigt bra! Har lyckats få in åtminstone tre pass/vecka:)
 
Jobbet/skolan känns fortfarande hur bra som helst! Trivs som fisken i vatten:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: arie

GILLA!

2015-12-23 @ 15:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0