SÖNDAG!

Var en dag, då man skulle ha legat kvar i sängen...
.. en riktig otursdag:/
 
Det började med att vi klädde på oss och gick ut, när vi kommer ut på gården ser jag Lill-Simons I-phone ligger på uppfarten med skärmen ner! Han tar upp den och skärmen är sprucken! (Simon har kört över den med bilen då han for till jobbet) Jag blir irriterad och kastar in telefonen och vi går iväg! Simon blir såklart jätteupprörd och går hem till sin mormor och morfar och berättar vad som hänt! Jag följer Melvin till en kompis!
 
När jag kommer till mina föräldrar har dom hämtat telefonen, fått igång den, satt den i laddaren och beställt nytt glas till den! Helt otroligt att den funkar!!:))
 
Mamma och pappa bjöd på lunch (köttsoppa). När vi sitter och äter säger mamma: Nu kan ju den här dagen bara bli bättre...
I samma veva som hon säger det, lyckas Simon välta sin tallrik med köttsoppa över sig själv!:/ Men det var ganska komiskt, så vi skrattade åt det:)
 
På kvällen bestämmer jag mig för att fara ut på en skidtur! Har inte varit ut på skidorna något på länge på grund av min skadade rygg, men den kändes så pass bra, så jag tänkte att jag far ut, men tar det lugnt! Sagt och gjort! Kanonföre, hur skönt som helst...
..Kommer till första nerförsbacken och i sista kurvan var det urspårat, jag tappar balansen lite, vinglar till och pang skär det till i ryggen!! #¤%¤#%#%#%# jäkla skiiiiit!!!! Jag åker vidare, men känner mer och mer hur det tar ont från ryggen, ner efter benet, ända ner till vaden! Innan jag är hemma känns det nästan som det krampar! När jag kommer hem, la jag mig på golvet och Simon fick kyla ner och massera! Tog mig knappt till sängen! Men tack och lov var det bättre redan dagen efter och idag känns det rätt okej!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0